Minder Budget Verspillen & Meer Gekwalificeerde Bezoekers Uit Paid Search

Ook al geloven we vooral in de kracht van een gedegen organische zoekmachine optimalisatie campagne, dit is onze specialisatie, soms kan het lonen om daarnaast als complement Google AdWords PPC advertenties in te zetten. Met de constant stijgende Cost Per Click in veel industrieën is het echter wel zaak om de AdWords campagne te optimaliseren. Alleen marketeers die elk segment van de campagne optimaliseren zullen op de lange termijn goede resultaten behalen.

Google AdWords advertenties kunnen uitermate geschikt zijn voor:

  • Reputatiemanagement
  • Promoties
  • Leadgeneratie
  • Brand awareness
  • Productlancering

We ontwikkelen een gepersonaliseerde PPC campagne strategie voor jouw onderneming, itereren en perfectioneren deze over tijd. In het kort zullen we ervoor zorgen dat je drastisch minder budget verspild en meer gekwalificeerde traffic ontvangt op je website. Onze methodologie bestaat uit een bewezen proces dat data en statistieken gebruikt om op wetenschappelijke wijze internet ondernemingen te optimaliseren. Een robuuste set systemen die we naar verloop van tijd getest, getweaked en verbeterd hebben met als doel om het onderste uit de kan te halen in de paid search campagnes van onze klanten. We leren van elke campagne die we uitvoeren en we zullen niet stoppen met het aanpassen en naar een hoger plan tillen van onze aanpak.

Moet gezegd worden, er is geen geheim recept. Er zijn geen verborgen knoppen of onbekende trucjes. We volgen de best practices die gewoon voor iedereen beschikbaar zijn op het internet. Echter die methodologie die wij gebruiken wordt ondersteund door bloed, zweet en tranen. Dit werk vraagt om het opstellen van een intelligente strategie, rigoureuze tests, continue optimalisatie en de juiste balans tussen menselijke en technologische input.

Afhankelijk van jouw situatie kunnen we…

  • Een nieuwe campagne vanaf de grond opbouwen
  • Bestaande campagnes herstructureren
  • Campagnes onderhouden voor maximale Return on Investment

De mogelijkheden zijn oneindig, zeker wanneer je meerdere campagnes runt, kunt kiezen uit miljoenen potentiële zoekwoorden en te maken krijgt met factoren als competitive bid auctions, quality score & landingspagina’s. Dit mondt al snel uit in een management nachtmerrie. Het omgaan met honderden metrieken, onmogelijk veel data en eindeloze mogelijkheden voor experimentatie is ideaal voor de mathematische marketing nerd, laat SEO Geek dit dan ook voor je uit handen nemen. Klanten die reeds een all-in persoonlijke SEO campagne bij ons afnemen kunnen kosteloos gebruik maken van deze dienst, maar we bieden deze ook apart aan.